loading...
طرفداران بارسلو نا
عرفان عریانی بازدید : 97 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

 

 

Messi, Ronaldo se saludan (Elmundodeportivo)

سئوال مهم این است ؛ چرا صدا و سیما سطح تحلیلهای مسابقات ،لیگهای اروپائی را بالاتر نمی برد؟ ایا واقعا قحطی کارشناس  داریم؟ 

 

                              

عرفان عریانی بازدید : 105 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (2)
آپلود عکس رایگان" border="0">
بارسلونا در دیداری بسیار دشوار توانست به سه امتیاز ارزشمندی در خانه بتیس برسد. لیونل مسی با دو گلی که زد توانست به رکورد بیشترین گل در یک سال تقویمی برسد. او گل‌های شماره 85 و 86 خود در سال 2012 را به ثمر رساند و رکورد چهل‌ساله 85 گل گرد مولر در سال 1972 را جابجا کرد.
عرفان عریانی بازدید : 92 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

لیونل مسی یکشنبه شب موفق شد تا با زدن 2 گل مقابل بتیس، از رکورد افسانه ای گرد مولر پیشی بگیردMessi - Betis vs Barcelona

 یکشنبه شب رئال بتیس در هفته پانزدهم رقابت های لالیگا میزبان بارسلونا بود . در این بازی لیونل مسی با زدن هر دو گل تیمش موفق شد تا بارسا با کسب سه امتیاز این بازی، به صدرنشینی مقتدرانه اش در لالیگا ادامه دهد.

مسی در حالی این بازی را آغاز کرد که به دلیل مصدومیتی که هفته گذشته در بازی بارسا در دور ششم رقابت های گروهی لیگ قهرمانان اروپا در برخورد با آرتور گریبانگیر او شده بود، ممکن بود شانس حضور دراین بازی را از دست بدهد. اما مسی بازگشت ؛ او در حالی بازی مقابل بتیس را آغاز کرد که قبل از آغاز این بازی، تعداد گلهایش در سال 2012، 84 گل بود و تنها یک گل دیگر تا رکورد گرد مولر فاصله داشت ولی مسی با دو گلی که دراین بازی زد، توانست از رکورد افسانه ای گرد مولر که 85 گل در یک سال میلادی بود و حدود 40 سال پابرجا مانده بودعبور کند.

عرفان عریانی بازدید : 128 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)
آپلود عکس رایگان" border="0">

====================================

گلها و لحظات حساس هفته پانزدهم لالیگا  بارسلونا 2-1 رئال بتیس

=================


رکورد 100% برد خارج از خانه برای بارسا


 

و

رکورد 86 گل در یک سال میلادی برای مسی

 


مسی، رکورد مولر را شکست و افسانه شد!!!!!


عرفان عریانی بازدید : 106 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)
آپلود عکس رایگان" border="0">

لیونل مسی باز هم رکورد دیگری را جابجا کرد و این بار رکورد گرد مولر, بمب افکن ژرمن ها بازیچه ی دست مسی شد تا وی در هر دیدار بیشتر و بیشتر به تاریخ بپیوندد. برنده ی سه عنوان توپ طلا در یکشنبه شب سرد شهر سویا باز هم دَبِل دیگری از خود به جا گذاشت تا هم تیمش را پیروز میدان کند و هم خودش را جاودانه کند. مسی تا اینجای کار 86 گل در سال 2012 به ثمر رسانده است که از این 86 گل 74 گل آن برای بارسلونا بوده است و 25 گل از این گل ها," سه امتیازی" بوده است. در دیدار شب گذشته علاوه بر رکورد مولر, رکورد "سزار" به عنوان گلزن ترین بازیکن بارسا در رقابت های "لالیگا" نیز شکسته شد.

عرفان عریانی بازدید : 84 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)
آپلود عکس رایگان" border="0">
1)بالاخره اتفاق افتاد.رکورد گردمولر شکسته شد تا پادشاه فوتبال جهان اتفاق بزرگ دیگری را رقم زده باشد:85 گل در 344 روز.
لئو برای رکورد شکستن فقط سه روز با تیمش تمرین کرده بود اما آن مصدومیت هراس انگیز و دوری چند روزه از تمرینات هم مانعی برای ادامه جادوی او نبود.به گل اول او دقت کنید.آنجا که توپ را به صورت مورب جلو می برد و  باوجود اسکورت مدافعان در لحظه ای تصمیم می گیرد تا توپ را از  زاویه مخالف  به سوی دروازه بتیس بفرستد.توپ مثل بسیاری از گل های اینچنینی لئو از لای پاهای مدافعی که با او تا آن نقطه پیش آمده عبور می کند  و وارد دروازه می شود اما سوال اینجاست که این اتفاق برای چندمین بار تصادفی است یا لئو را می توان استاد رعایت تایمینگ در نواختن ضربه نهایی دانست؟
2)همین هفته پیش و در مصاف نسبتا فرمالیته با بنفیکا صحنه ای در بازی و مقابل محوطه جریمه تیم پرتغالی رخ داد که تماشای فریم به فریم آن می تواند بزرگی لئو در باور مدافعان روبرو را به خوبی به تصویر بکشد.در این صحنه مسی مثل بیشتر لحظاتی که با توپ در عرض حرکت می کند توپ را قاپید و شروع به حرکت کرد اما حدود شش یا هفت نفر بر سرش آوار شدند و  سرانجام توپ را ازاو گرفتند.حالا با این باور که نزد بازیکنان به وجود آمده  وهمه به نبوغ لئو و مهارتش وقوف کامل دارندزدن 23 گل در 16 بازی لالیگا و 86 گل در کمتر از یک سال اتفاق کوچکی قلمداد می شود؟این مساله وقتی برجسته می شود که می بینیم بعد از یک بار زدن توپ مسی از سوی مدافع بتیس او به اندازه ای تشویق می شود که درصورت فتح دروازه بارسا تشویق می شد!
عرفان عریانی بازدید : 97 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)
عصر روز دوشنبه بود که لیونل مسی دومین کفش طلایش را دریافت کرد. او که در فصل گذشته رقابت ها 50 گل برای بارسا به ثمر رسانده بود، با 4 گل برتری نسبت به رونالدو توانست دومین کفش طلایش را به دست بیاورد . ساعاتی قبل از دریافت این جایزه از دستان لوئیس سوارس اسپانیایی، تنها دارنده اسپانیایی توپ طلای دنیای فوتبال بود که ساندرو روسل، به عنوان اولین نفر، این موفقیت را به لیونل مسی تبریک گفت. اندکی قبل از آغاز مراسم اهدای کفش طلا که در کارنامه قدیمی دام انجام شد، روسل در صفحه توئیترش نوشت:« به لیونل مسی که تا ساعاتی دیگر به عنوان برترین گلزن لیگ های اروپایی کفش طلا را دریافت می کند تبریک می گویم.» علاوه بر ساندرو روسل، جرارد پیکه، مدافع با تجربه و مصدوم باشگاه بارسلونا هم پیغام دل نشین و جدابی را برای هم تیمی آرژانتینی اش داشت. پیکه در تبریک به مسی نوشت :« من همیشه می توانم به نوه هایم توضیح دهم که در کنار بهترین بازیکن تاریخ بازی کرده ام. لئو تبریک برای کفش طلا.» سسک فابرگاس هم که در کنار جرارد پیکه، یکی از هم تیمی های مسی در تیم پایه ای بارسلونا بود، از طریق شبکه های اجتماعی اهدای دومین کفش طلا به مسی را به هم تیمی ریز نقشش تبریک گفته:« تبریک به لئو برای کفش طلا. او برای دریافت این جایزه، از شایسته هم شایسته تر بود. تو را در آغوش می گیرم.» میرئیا بلمونته، دختر شناگر اسپانیایی که در رقابت های المپیک2012 چندین مدال برای کاروان اسپانیا کسب کرد و در جریان مراسم اهدای کفش طلا به مسی در کارخانه قدیمی دام به عنوان یک میهمان ویژه حضور داشت هم برای یادگاری عکسی در کنار لیونل مسی گرفت و با قرار دادن این عکس در صفحه توئیترش نوشت:« تبریک به لئو برای دومین کفش طلایش.» پدرو، سرخی روبرتو و مارک بارترا هم دیگر بازیکنانی بودند که به مسی تبریک گفتند. مارک بارترا دراین باره نوشت:« 50 گل در لالیگا، به خاطر کفش طلا به مسی تبریک می گویم.» پدرو هم در این باره نوشت:«مسی یک نابغه است. واقعا تبریک می گویم.» خوسه مانوئل پینتو، دروازه بان ذخیره بارسلونا و یکی از صمیمی ترین دوستان مسی در رختکن تیم کاتالان هم تبریک به دوست آرژآنتینی اش را فراموش نکرد و دراین باره گفت:«تبریک به هم تیمی و دوست خوبم لئو، به خاطر کفش طلایی که به شایستگی به دست آورد . من برای او و خانواده اش واقعا خوشحالم.»

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 349
  • بازدید کلی : 15,159